http://blog.yam.com/sky13girl/archives/1270036.html

 

Love will keep us alive   Eagles

I was standing all alone
Against the world outside
You were searching for a place to hide

Lost and lonely
Now you've given me the will to survive
When we're hungry, love will keep us alive

Don't you worry
Sometimes you just gotta let it ride
The world is changing, right before your eyes

Now I've found you
There's no more emptiness inside
When we're hungry, love will keep us alive

I would die for you
Climb the highest mountain
Baby, there's nothing I wouldn't do

When we're hungry, love will keep us alive

 

 

 

 

[中譯]

 

愛會讓我們活下去   老鷹合唱團

我一直孤伶伶的
對抗著外面的世界
你則是不斷的找地方躲藏

曾經失落與寂寞
如今,你給了我生存的意志
當我們飢餓時,愛會讓我們活下去

別煩惱
有時候你就是得順著它
世界在變,就在你的眼前

如今,我找到了你
內心不再空虛
當我們飢餓時,愛會讓我們活下去

我願為你而死
為你攀上最高的山峰
寶貝,沒有我不願做的事

當我們飢餓時,愛會讓我們活下去

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    corona 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()